مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-14اقتصادي

یک هزار و 500 دستگاه رمز ارز در اردبیل جمع آوری شده است


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل از جمع آوری یک هزار و 500 دستگاه رمز ارز در سطح استان اردبیل خبر داد.

- عبداللهیان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در مرکز دیسپاچینگ اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه شبکه توزیع برق سراسری و در قالب یک نظام یکپارچه انجام می شود، به دور از نگاه جزیره ای بهتر است اهالی استان اصل صرفه جویی و بهینه مصرف کردن را با توجه به گرم شدن هوا مد نظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: در حالی که افزایش سالانه بار شبکه یک تا 1.

5 برابر بوده اما با توجه به شرایط خاص سال جاری این افزایش بار تا 22.

5 درصد اتفاق افتاده که گرم شدن هوا، کاهش تولید نیروگاه های برق آبی و همچنین افزایش مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز از دلایل آن بوده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل کاهش نزولات جوی را تا 35 درصد به ویژه در سدهای کارون به عنوان عمده نیروگاه های فعال برق آبی یادآور شد و گفت: 50 درصد نیروگاه های برق آبی به دلیل کمبود منابع آب فعالیت نمی کنند و در کنار آن افزایش دمای هوا، مصرف برق و استفاده از وسایل سرمایشی را افزایش داده است.

عبداللهیان فعالیت مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز را نیز یادآور شد و افزود: عمده این مراکز از کابل و کنتورها به صورت غیرمجاز استفاده می کنند که در استان اردبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 500 دستگاه رمز ارز در اردبیل جمع آوری شده است

یک هزار و 500 دستگاه رمز ارز در اردبیل جمع آوری شده است