مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-14سياسي

راه مقابله با کار کودک مسئولیت پذیری است/کودک کاری در شهرداری نداریم


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در مراسم روز جهانی مبارزه با کار کودکان، گفت: بعد از یک سال در حوزه خدمات شهری که کودکان به صورت مستقیم با شهرداری تهران کار می کردند، - تقریبا کودک کاری نداریم و در حوزه زباله گردی نیز مشاهدات ما نشان می دهد که آمار کمتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جوادی یگانه در مراسم روز جهانی مبارزه با کار کودکان گفت: مساله کار کودک، بسیار پیچیده است و طبیعتا ساده ترین راهی که در این حوزه انجام می شود، جمع آوری و ساماندهی است و احتمالا منجر به رد مرز، طرد و حذف می شود تا اینکه ما در خیابان های شهر کودکان را نبینیم.

وی افزود: اگر بنا باشد کودکانی که کار می کنند از خیابان های شهر به کارخانه ها، موسسات و مراکز دیگر بروند، شاید خیابان ها برایشان کمتر آسیب رسان باشد.

به گفته معاون شهردار تهران، راه مقابله با کار کودک این است که همه کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند، وارد گفت و گو شوند و مسئولیت خود را بپذیرند و یک خط قرمز روشن داشته باشند که به هیچ وجه با این کودکان مقابله نکنند.

جوادی یگانه افزود: شهرداری تهران، برای نخستین بار مسئولیت خود را در حوزه کودکان کار پذیرفت و اعلام کرد که باید برای کاهش کار کودکان در حوزه خدمات شهری به ویژه زباله گردی اقداماتی را انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مقابله با کار کودک مسئولیت پذیری است/کودک کاری در شهرداری نداریم

راه مقابله با کار کودک مسئولیت پذیری است/کودک کاری در شهرداری نداریم