مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-14اقتصادي

کدام کشورها بالاترین میزان بهره وری را دارند؟


تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که در کار خود چه میزان تاثیرگذار هستید؟ آیا به وظایف خود کاملا توجه می کنید و روزانه تمام کارهای خود را به اتمام می رسانید یا در زمان کار مشغول چک کردن شبکه های اجتماعی هستید و هر رخداد را دنبال می کنید؟ - ایسنا/خراسان رضوی تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که در کار خود چه میزان تاثیرگذار هستید؟ آیا به وظایف خود کاملا توجه می کنید و روزانه تمام کارهای خود را به اتمام می رسانید یا در زمان کار مشغول چک کردن شبکه های اجتماعی هستید و هر رخداد را دنبال می کنید؟ به نقل از نیوز، لازم است بدانید که وقتی دانشمندان داده های بهره وری نیروی کار را بررسی می کنند، به میزان زمانی که برای پیمایش شبکه های اجتماعی صرف می کنید، نگاهی نمی اندازند.

آنچه اندازه گیری می شود متوسط مقدار تولید ناخالص داخلی (GDP) است که یک کارگر و کارمند در هر ساعت ایجاد می کند.

اگر معلم یا راننده تاکسی باشید، این مورد ممکن است کمی مبهم به نظر برسد اما اگر در کارخانه کار می کنید، آن را به عنوان معیاری از تعداد محصولات خود در یک ساعت تصور کنید.

طی چند دهه، به طور مداوم بهره وری در سراسر جهان در حال افزایش است و علت آن فقط فناوری نیست، البته نه تنها نوآوری در فناوری باعث بهره وری بیشتر ما می شود بلکه باعث افزایش درآمد و کاهش ساعات کار نیز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کشورها بالاترین میزان بهره وری را دارند؟

کدام کشورها بالاترین میزان بهره وری را دارند؟