مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-14اقتصادي

سرعت صدور جواز صنعتی در شهرستان های مازندران کند است


رییس سازمان صمت مازندران با بیان اینکه مدت صدور جواز صنعتی در استان کاهش یافته است، گفت: با این حال هنوز سرعت آن در شهرستان ها کند است.

- ، حسینقلی قوانلو صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رشد بیش از 120 درصدی سرمایه گذاری در استان اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری نسبت به سال 97 چهار تا پنج برابر است.

وی با تاکید بر ایجاد سرمایه گذاری برای تحقق اشتغال یادآور شد: رشد سرمایه گذاری در سال های آینده بر صنعت استان اثرخواهد داشت و میزان صدور جواز صنعتی و تأسیس در استان کاهش یافته است.

وی با عنوان اینکه سرعت صدور جواز در شهرستان ها به دلیل کمبود نیروی انسانی متخصص، کند است، افزود: فضای کسب و کار در حوزه صمت استان بهبود یافته است.

قوانلو یادآور شد: هدف صدور پروانه های بهره برداری و تأسیس زیر دو روز است و اکنون بسیاری از جوازهای تأسیس یکروزه صادر می شود.

رییس سازمان صمت مازندران درباره احیای واحدهای تولیدی در استان گفت: در سال قبل 120 واحد تولیدی در استان راه اندازی شد و این میزان طی دو سال اخیر در مجموع 200 واحد بوده است.

وی یادآور شد: سال 98 حدود 98 واحد تولیدی در استان راه اندازی شد و پارسال هزار و 78 نفر با احیای واحدهای تولیدی مشغول به کار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت صدور جواز صنعتی در شهرستان های مازندران کند است

سرعت صدور جواز صنعتی در شهرستان های مازندران کند است