مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-14بين الملل

راهپیمایی هزاران نفری در مادرید در اعتراض به عفو رهبران کاتالونیا


حدود 25 هزار نفر در خیابان های مادرید علیه عفو قریب الوقوع چند تن از رهبران جدایی طلب محبوس کاتالونیا دست به اعتراض زدند.

- حدود 25 هزار نفر در خیابان های مادرید علیه عفو قریب الوقوع چند تن از رهبران جدایی طلب محبوس کاتالونیا دست به اعتراض زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، معترضان با در دست داشتن پرچم های قرمز و زرد اسپانیا در میدان مرکزی کولون در مادرید، اسپانیا تجمع کرده و علیه اقدام دولت برای عفو این رهبران جدایی طلب کاتالونیا دست به اعتراض زدند.

همچنین سیاستمداران جناح راستی و یکسری از روشنفکران اسپانیایی، دولت جناح چپی این کشور را به نابود کردن یکپارچگی قلمروی اسپانیا متهم کرده اند.

پابلو کاسادو ، رهبر حزب مردمی پیش از این راهپیمایی گفت: امروز ما از نخست وزیر انسجام، عزت و محافظت از وحدت ملی و قانون اساسی را که برای دفاع از آن سوگند یاد کرده، می خواهیم.

ما از او می خواهیم تا تمامیت ملی اسپانیا را به یک مشت رای نفروشد.

سانتیاگو آباسکال ، رهبر حزب جناح چپی بوکس نیز گفت: عفو این افراد خیانت به تمامی مردم کاتالونیا است که از کودتای جدایی طلبی رنج بردند و خیانت به تمامی مردم اسپانیاست که به قانون اساسی احترام می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی هزاران نفری در مادرید در اعتراض به عفو رهبران کاتالونیا

راهپیمایی هزاران نفری در مادرید در اعتراض به عفو رهبران کاتالونیا