مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-14سياسي

راه برون رفت از وضع موجود جامعه؛ حاکم شدن تفکر انقلابی در قوه مجریه


رییس ستاد انتخاباتی شورای وحدت حضرت آیت اللّه رییسی تلاش برای پیروزی جریان انقلاب در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را کاری ارزشمند و مجاهدانه برای تعالی و توسعه ایران اسلامی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، شیرعلی خرامین در جمع کمیته های ستاد انتخاباتی سید ابراهیم  رییسی  که با حضور  حجت السلام پناهی رییس شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد گفت:  بیش از 60 کمیته و 17 ستاد در سطح استان راه اندازی کردیم که برخی از ستادها در دهستان ها برای اولین بار فعالیت دارند.

وی به حضور  جوانان خلاق و با انگیزه در ستادهای انتخاباتی شورای وحدت  اشاره کرد و گفت: بسیار خوشحال و خرسندم که امروز  چنین انسان های انقلابی و با انگیزه ای در جای جای کهگیلویه وبویراحمد داریم که پای انقلاب و آرمان های خون شهدا ایستاده اند و برای پیروزی  جریان انقلاب  و حمایت از آیت الله رییسی  با تمام وجود و توان تلاش می کنند.

رییس ستاد انتخاباتی شورای وحدت حضرت آیت اللّه رییسی  افزود: تنها  راه برون رفت از وضع موجود جامعه  و کمک به پیشرفت کشور و حل مشکلات ، آلام و دردهای مردم حاکم شدن تفکر انقلابی در قوه مجریه کشور است تا بتواند به فساد و بی عدالتی و نگاه های غیر عادلانه و بی ثباتی در کشور پایان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه برون رفت از وضع موجود جامعه؛ حاکم شدن تفکر انقلابی در قوه مجریه

راه برون رفت از وضع موجود جامعه؛ حاکم شدن تفکر انقلابی در قوه مجریه