مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-14سياسي

2 میلیون تعرفه رای در یزد توزیع شد/انتخابات شورا در 397 روستای استان


دبیر ستاد انتخابات استان یزد از توزیع بیش از 2 میلیون تعرفه رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بین شهرستان های ده گانه استان یزد خبر داد.

- با اشاره به اختصاص 2 میلیون و 34 هزار تعرفه رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به استان یزد اظهار داشت: طبق جدول زمان بندی، 981 هزار تعرفه رای برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بین شهرستان های ده گانه استان توزیع شد.

وی ادامه داد: یک میلیون و 53 هزار تعرفه رای نیز برای انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا استان در نظر گرفته شده بود که این تعرفه ها نیز متناسب با نیاز هر شهرستان توزیع شد.

شاه حسینی با بیان اینکه انتخابات شورای شهر در 24 شهر استان برگزار می شود، افزود: با توجه به جمعیت هر شهرستان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر، سه نوع تعرفه 11 نفر، هفت نفره و پنج نفره در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد همچنین با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان برای تصاحب کرسی های شوراهای 397 روستا با یکدیگر به رقابت می پردازند، اظهار داشت: برای 23 روستا تعرفه پنج نفره و برای 374 روستا تعرفه سه نفره پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات 1400 در هزار و 919 شعبه اخذ رای استان برگزار می شود، بیان کرد: علاوه بر تعرفه، دیگر اقلام و ملزومات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون تعرفه رای در یزد توزیع شد/انتخابات شورا در 397 روستای استان

2 میلیون تعرفه رای در یزد توزیع شد/انتخابات شورا در 397 روستای استان