مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-14ورزشي

پاسخ نایب رییس بانوان فدراسیون به گلایه های دختر وزنه بردار


نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری گفت: برای مصدومیت پریسا جهانفکریان سه مرتبه در فدراسیون پزشکی ورزشی نوبت گرفتیم اما خودش به فکر درمانش نبود.

- نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری گفت: برای مصدومیت پریسا جهانفکریان سه مرتبه در فدراسیون پزشکی ورزشی نوبت گرفتیم اما خودش به فکر درمانش نبود.

مریم منظمی در گفت وگو با ایسنا درباره گلایه هایی که پریسا جهانفکریان دختر وزنه بردار ایران نسبت به خط خوردنش از اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و از دست دادن شانس کسب سهمیه المپیک داشت، بیان کرد: ما پنج مرحله اردو برگزار کردیم که پریسا جهانفکریان در اردوی چهارم از ناحیه زانو احساس درد داشت.

پیش از این الهام حسینی هم از ناحیه زانو مصدوم شده بود که با توجه به پیگیری های فدراسیون و مصر بودن خودش، توسط دکتر کیهانی جراحی شد و اسفند ماه توانست به اردوی تیم ملی اضافه شود.

در مورد پریسا هم وقتی اعلام کرد که از ناحیه زانو احساس درد دارد گفتیم پیگیر درمان زانویش باشد از این رو 3سه مرتبه برای او نوبت گرفتیم تا به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کند و کارشناس فدراسیون پزشکی ورزشی می تواند گواه بر این صحت این مساله باشد.

او ادامه داد: اردوی تیم ملی اوایل اسفند تعطیل شد و قرار شد پس از 10 روز استراحت از اواسط اسفند دوباره برگزار شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ نایب رییس بانوان فدراسیون به گلایه های دختر وزنه بردار

پاسخ نایب رییس بانوان فدراسیون به گلایه های دختر وزنه بردار