مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-14سياسي

کاندیداهای اصلاح طلب و کارگزارانی ها سعی در تخریب دیگران داشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و وزیر اسبق ارشاد در نشست نقد و بررسی مناظره های انتخاباتی و در جمع اساتید دانشگاه ها گفت: - حسینی گفت: کاندیداهای جبهه انقلاب در مناظره سوم نشان دادند که دست پری دارند و در مقابل، کاندیداهای اصلاح طلب و کارگزارانی بیشتر سعی داشتند با تخریب دیگران خودشان را اثبات کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و وزیر اسبق ارشاد در نشست نقد و بررسی مناظره های انتخاباتی و در جمع اساتید دانشگاه ها گفت: کاندیداهای جبهه انقلاب در مناظره سوم نشان دادند که دست پری دارند و در مقابل، کاندیداهای اصلاح طلب و کارگزارانی بیشتر سعی داشتند با تخریب دیگران خودشان را اثبات کنند.

وی با اشاره به اظهارات همتی در مناظرات افزود: آقای همتی از یک سو می گوید 6 ماه است در حال تخریب من هستند و از طرفی می گوید من دو ساعت مانده به پایان ثبت نام ها، به ستاد انتخابات رفته و ثبت نام کردم! اصلا وقتی کسی نمی دانست که او می خواهد ثبت نام کند چگونه می توانست او را تخریب کند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: در این مناظرات کاندیداهای جبهه اصلاحات و کارگزاران با دروغ های های مختلف و با تحریف حقایق و ناقص بیان کردن مطالب سعی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای اصلاح طلب و کارگزارانی ها سعی در تخریب دیگران داشتند

کاندیداهای اصلاح طلب و کارگزارانی ها سعی در تخریب دیگران داشتند