مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-14ورزشي

فوتسال کرمانشاه در سایه بی توجهی مسئولین


سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه از بی توجهی مسئولین استان کرمانشاه به فوتسال این استان خبر داد.

- سعید محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم فوتسال شاهین کرمانشاه بازی های مقدماتی را به اتمام رسانده و در مرحله پلی آف 2 بازی بیرون از خانه با یک برد و یک باخت را پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه در مرحله پلی آف بهترین نتیجه را تیم فوتسال شاهین کرمانشاه داشته است، افزود: این تیم به صورت شخصی اداره شده و هزینه و حجم کاری آن برای یک نفر سنگین است، اعضای تیم انتظار حمایت همه جانبه از ارگان های مربوطه را دارند.

سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: در کرمانشاه به جز فوتسال فعالیت چشمگیری در سایر رشته های ورزشی وجود ندارد، قاعدتاً همه ارگان های ذی ربط که به نوعی به ورزش مربوط هستند باید این تیم را مورد حمایت قرار دهند، اما فوتسال کرمانشاه بر خلاف شهرهای دیگر در بی توجهی مسئولین به سر می برد.

وی با تاکید بر اینکه تیم فوتسال شاهین با توجه به ویژگی های ژنتیکی خاص و ظرفیت بالای بازیکنان نباید نادیده گرفته شود، ادامه داد: جای پیشرفت این تیم و بازیکنان آن زیاد است اما به حمایت های لازم نیاز دارد، تیم های دیگر لیگ برتر همچون مس سونگون و گیتی پسند که مورد حمایت قرار می گیرند هر سال از مدعیان لیگ برتر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتسال کرمانشاه در سایه بی توجهی مسئولین

فوتسال کرمانشاه در سایه بی توجهی مسئولین