مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-14اقتصادي

پروژه آب رسانی پایاب سد سهند باید هرچه زود تر به پایان برسد


دولت فراتر از انتظار برای تکمیل پروژه آب رسانی مجموعه پایاب سد سهند، اعتبار تخصیص داده است و باید هر چه زودتر این پروژه به پایان برسد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: دولت فراتر از انتظار برای تکمیل پروژه آب رسانی مجموعه پایاب سد سهند، اعتبار تخصیص داده است و باید هر چه زودتر این پروژه به پایان برسد.

امین امینیان در جلسه کمیته ی راهبری پایاب سد سهند، اظهار کرد: برای تکمیل پروژه پایاب سد سهند، تمامی تجهیزاتی که برای ایجاد پست برق قوی لازم بود، خریداری شده و تا 45 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه 850 هکتار از اراضی پایاب سد سهند به صورت موقت به کشاورزان تحویل داده شده خاطرنشان کرد: اداره ی جهاد کشاورزی و سایر ادارات متولی در مجموعه پایاب سد سهند باید هر چه زودتر سند قطعی به اسم بهره برداران را صادر کنند تا در سیستم های مربوطه کشوری ثبت شود.

امینیان گفت: پروژه آب رسانی به مجموعه پایاب سد سهند پیشرفت 85 درصدی را تجربه می کند و ما امیدواریم تا در آینده نزدیک بهره برداری از این مجموعه به صد در صد برسد.

وی اضافه کرد: برای ساماندهی مجموعه پایاب سد سهند هشترود بیش از شش برابر اعتبارات عمرانی در طول دو سال گذشته، اعتبار تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آب رسانی پایاب سد سهند باید هرچه زود تر به پایان برسد

پروژه آب رسانی پایاب سد سهند باید هرچه زود تر به پایان برسد