مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-14سياسي

ناو شکن«دنا» توان درگیری با شناورها را افزایش می دهد


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با الحاق ناو شکن«دنا»مقابله با اهداف آفندی و پدافندی و عمق دادن به دفاع و توان درگیری با انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی افزایش پیدا می کند.

- ، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز دوشنبه در آیین الحاق ناوشکن دنا و مین شکار شاهین طی سخنانی،گفت: بیش از 2500 کیلومتر مرزهای آبی ایران به ویژه در جنوب کشور فرصت های فراوانی را برای توسعه دریامحور ایجاد کرده است.

این فرصت ها شامل همه حوزه ها به ویژه اقتصادی و فرهنگی است و از عوامل اصلی عمر راهبردی کشور است که قابلیت دفاع راهبردی کشور را برای ما فراهم می کند.

وی با اشاره به غفلت های صورت گرفته در سال های گذشته در توجه به عرصه دریا،افزود: بحمدالله در دوره پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و به ویژه در دو دهه اخیر، سیاست ها و برنامه های خوب و ارزشمندی برای توسعه دریایی و دستیابی به اهداف بزرگ ملت ایران از طریق دریا طراحی شده و یک محیط راهبردی نوین برای کشور در حال شکل گیری است.

وزیر دفاع تاکید کرد: دستیابی به این اهداف علاوه بر سیاست های درست مستلزم قدرت دریایی فزاینده ای است که مولفه اصلی آن برخورداری از صنعت دریایی پیشران و مشارکت فعال در تامین امنیت خطوط دریایی و کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناو شکن«دنا» توان درگیری با شناورها را افزایش می دهد

ناو شکن«دنا» توان درگیری با شناورها را افزایش می دهد