مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-14اقتصادي

چاه های فلمن اصفهان خشکیدند/ تونل سامانه اول آبرسانی توان انتقال آب ندارد


مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان گفت: چاه های فلمن امسال کامل خشک شده و آبدهی چاه های سطح شهر نیز نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش یافته است.

- مهرداد خورسندی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دِبی چاه های فلمن در سال های گذشته بیش از سه هزار لیتر بر ثانیه (سه مترمکعب بر ثانیه) بود که سال گذشته به 700 لیتر بر ثانیه و امسال به صفر رسیده است.

وی ادامه داد: چاه های پراکنده سطح شهر نیز امسال 50 درصد کاهش آبدهی داشته است.

چاره ای جز وارد مدار کردن چاه های متفرقه نیست مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه در روزهای گرم سال و ساعات اوج مصرف چاره ای جز وارد مدار کردن چاه های متفرقه نیست افزود: تصفیه خانه آب بابا شیخعلی با تمام قدرت کار می کند اما میزان مصرف مشترکین از حجم آب تولیدی تصفیه خانه و چاه های متفرقه بیشتر است و باید سامانه دوم آبرسانی در مدار بهره برداری قرار گیرد تا مشکل کاهش شدید فشار یا قطع آب در برخی نقاط تحت پوشش برطرف شود.

آب چاه ها با نظارت مرکز بهداشت کلر زنی می شود خورسندی با اشاره به اینکه هم اکنون نزدیک به 11 متر مکعب آب تصفیه شده از تصفیه خانه بابا شیخعلی با حدود یک تا یک و نیم متر مکعب آب چاه در ثانیه مخلوط و در شبکه های آب توزیع می شود افزود: آب چاه ها با نظارت مرکز بهداشت کلر زنی می شود و تا زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه های فلمن اصفهان خشکیدند/ تونل سامانه اول آبرسانی توان انتقال آب ندارد

چاه های فلمن اصفهان خشکیدند/ تونل سامانه اول آبرسانی توان انتقال آب ندارد