مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-14ورزشي

وادا مانع حضور ملی پوش کرمانشاهی در پارالمپیک توکیو شد


درحالی به فاصله حدود دو ماه مانده تا آغاز رقابت های پارالمپیک توکیو، پرونده اعزامی های ایران به این رقابت ها تا حدود زیادی بسته شده که نامی از مهران نکویی مجد ورزشکار کرمانشاهی بین لیست ورزشکاران اعزامی دیده نمی شود.

- "وادا" مانع حضور ملی پوش کرمانشاهی در پارالمپیک توکیو شد ایسنا/کرمانشاه درحالی به فاصله حدود دو ماه مانده تا آغاز رقابت های پارالمپیک توکیو، پرونده اعزامی های ایران به این رقابت ها تا حدود زیادی بسته شده که نامی از مهران نکویی مجد ورزشکار کرمانشاهی بین لیست ورزشکاران اعزامی دیده نمی شود.

این ورزشکار کرمانشاهی سال 2019 در رقابت های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در امارات توانست در رشته پرتاب وزنه با رکورد یازده متر و 41 سانتی متر ضمن کسب مدال نقره، سهمیه حضور در رقابت های پارالمپیک را بگیرد، اما حالا نام این ورزشکار در لیست ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک توکیو نیست.

مهران نکویی مجد در خصوص چرایی این موضوع در گفت و گو با ایسنا، گفت: سال 2019 پس از مسابقات جهانی و کسب مدال تست دوپینگ دادم و هر دو تست منفی شد تا اینکه شهریور سال گذشته نامه ای از سوی وادا(سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ) به فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین ارسال شد که طی آن عنوان شده بود اولین تست دوپینگم در رقابت های جهانی رقیق بوده و مشکوک به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وادا مانع حضور ملی پوش کرمانشاهی در پارالمپیک توکیو شد

وادا مانع حضور ملی پوش کرمانشاهی در پارالمپیک توکیو شد