مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-14سياسي

تبلیغات رنگارنگ با وعده های خوش رنگ و لعاب


این روزها سطح شهر بندرعباس پر شده است از پوسترها و بنرهای رنگارنگ و خوش رنگ و لعاب نامزدهایی که با شعارهای بعضا ماورایی سعی در جلب اعتماد شهروندان دارند.

- ایسنا/هرمزگان این روزها سطح شهر بندرعباس پر شده است از پوسترها و بنرهای رنگارنگ و خوش رنگ و لعاب نامزدهایی که با شعارهای بعضا ماورایی سعی در جلب اعتماد شهروندان دارند.

هرچه به 28 خرداد و زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر بندرعباس نزدیک تر می شویم، فعالیت های تبلیغی نامزدها به ویژه در بحث انتخابات ششمین دوره اسلامی شهر و روستا پر رنگ تر از گذشته می شود.

با گشت و گذاری در شهر بندرعباس و طی کردن خیابان ها با پوسترهایی مواجه می شویم که بدون نظم خاصی و محلی مشخص روی هم قرار گرفته و گویی رقابت بر سر این است چه کسی چهره و اسمش اول بیفتد! شهر پر شده است بنرهایی که به شکلی نامناسب با داربست در سطح شهر با چیدمانی بی قاعده نصب شده و سبب سردرگرمی و گاها پوشاندن علائم راهنمایی و رانندگی و راهنمای خیابان ها شده است.

از نحوه تبلیغات و سردرگمی ها که بگذریم به شعارهایی می رسیم که گاها پا را فراتر از وظایف یک عضو شورای شهر گذاشته و حتی خبر از ایجاد پیست اسکی در بندرعباس و تبدیل این کلانشهر با شهرهای ساحلی جهان در مدت چهارسال آینده خبر می دهد شعارهایی که به جای ترغیب مردم سبب اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات رنگارنگ با وعده های خوش رنگ و لعاب

تبلیغات رنگارنگ با وعده های خوش رنگ و لعاب