مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-14سياسي

نابینایان و کم بینایان استان بوشهر مهارت آموزی می شوند


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: با برگزاری دوره های آموزشی، نابینایان و کم بینایان استان بوشهر مهارت آموزی می شوند.

- ، عبدالمجید دراهکی صبح دوشنبه در آیین افتتاحیه اولین دوره خلاقیت و کارآفرینی ویژه نابینایان و کم بینایان اظهار داشت: یکی از مهم ترین اهداف آموزش فنی و حرفه ای توانمند سازی افراد نیازمند و آسیب دیده جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری آموزش های مهارتی ویژه و هدفمند برای افراد ناتوان و کم توان جامعه با همکاری انجمن نابینایان و کم بینایان استان بوشهر برنامه ریزی شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر بیان کرد: اولین دوره خلاقیت و کارآفرینی ویژه نابینایان و کم بینایان بر اساس استانداردهای تعیین شده سازمان آموزش فنی و حرفه ای و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جامعه معلولان و نابینایان از توانمندی های زیادی برخوردار هستند و باید مانند دیگر اقشار جامعه از آموزش و مهارت های کافی و مورد علاقه خود بهره مند شوند، افزود: برای برگزاری دوره های مهارتی با همکاری کانون نابینایان ویژه این قشر آمادگی داریم.

دراهکی مهارت آموزی را زمینه ساز رشد و توسعه دانست و اضافه کرد: ایجاد زمینه و بستر مناسب برای زندگی مطلوب افراد نابینا و کم بینا و رفع موانع و محد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابینایان و کم بینایان استان بوشهر مهارت آموزی می شوند

نابینایان و کم بینایان استان بوشهر مهارت آموزی می شوند