مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-14ورزشي

رونمایی از لباس مسافران توکیو در مراسم بدرقه کاروان المپیک


به گفته مسئول ستاد فرهنگی المپیک، حضور ورزشکاران در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به توکیو با پوشش مصوب آنها برای المپیک خواهد بود و اینگونه از لباس های طراحی شده رونمایی می شود.

- ، نشست هماهنگی برنامه های فرهنگی و هنری هفته المپیک و همچنین مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک توکیو با حضور سیدرضا صالحی امیری و کیکاوس سعیدی رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد و احمدی معاونین وزارت ورزش، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی المپیک توکیو و امین عارف نیا مسئول ستاد فرهنگی المپیک برگزار شد.

در این نشست که مدیران عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد و موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر همراه با مدیران عامل بنیاد رودکی و بنیاد فارابی هم در آن شرکت داشتند، برنامه های پیشنهادی برای برگزاری رویدادهای فوق (هفته المپیک و مراسم بدرقه) بررسی و نهایی شد.

امین عارف نیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های مصوب در این نشست توضیح داد و با تاکید بر اینکه روز پایانی هفته المپیک به برگزاری مراسم بدرقه کاروان اختصاص دارد گفت که رونمایی از لباس طراحی شده برای اعضای کاروان هم در این مراسم انجام می شود.

وی گفت: طبق طرح پیشنهادی هفته المپیک و برنامه آن طی روزهای 5 تا 10 تیرماه در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از لباس مسافران توکیو در مراسم بدرقه کاروان المپیک

رونمایی از لباس مسافران توکیو در مراسم بدرقه کاروان المپیک