مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-14سياسي

روحانی از تریبون صداوسیما به کمک همتی و مهرعلیزاده آمده است


رییس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه روحانی آنتن زنده صداوسیما را به سنگر تیربار علیه جریان انقلاب تبدیل کرده است، گفت: روحانی پس از هر مناظره ای از آنتن زنده به کمک همتی و مهرعلیزاده آمد.

- حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اظهارات نامزدهای اصلاح طلب در مناظره های تلویزیونی گفت: نامزدهای اصلاح طلب در مناظره ها تلاش کردند تا خود را از عملکرد دولت مبرا کرده و با پوشش و نقاب جدیدی خود را در عرصه انتخابات مطرح کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که در دولت خاتمی و روحانی سمت های مهمی داشته و حتی مسئولیت بانک مرکزی را برعهده داشتند، نمی توانند خود را از عملکرد دولت تبرئه کنند.

وی اظهارداشت: رشد نقدینگی، سقوط ارزش پول ملی و تورم نتیجه سوءمدیریت منابع ارزی و سیاست های غلط پولی و مالی است که تحت مدیریت همتی در بانک مرکزی بوده است.

سخنان همتی در مناظرات، اعتراف به عملکرد ضعیف دولت روحانی بود رییس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه مسیر و سیاست های دولت از ابتدا غلط بود، گفت: به قدری آش عملکرد دولت شور بود که حتی خود آشپز هم صدایش در مناظره ها درآمد و نه تنها نتوانست از عملکرد روحانی دفاع کند، بلکه برای قانع کردن افکار عمومی مجبور به حمله به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی از تریبون صداوسیما به کمک همتی و مهرعلیزاده آمده است

روحانی از تریبون صداوسیما به کمک همتی و مهرعلیزاده آمده است