مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-14سياسي

بستر لازم برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات در سیستان وبلوچستان فراهم شود


باید بستر لازم را برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم تا مردم حضور پررنگ خود را در این امر مهم داشته باشند چراکه نقش آفرینی مردم از اصول اساسی آرمان های انقلاب است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید بستر لازم را برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم تا مردم حضور پررنگ خود را در این امر مهم داشته باشند چراکه نقش آفرینی مردم از اصول اساسی آرمان های انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی 24 خردادماه در نشست ستاد اجرایی انتخابات افزود: جمهوریت و اسلامیت دو بال پرواز است که هرکدام از آنها آسیب ببیند حتما جامعه دچار مشکل خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم باید حضور حداکثری پای صندوق های رای داشته باشند زیرا انتخابات وظیفه وزارت کشور است و باید تدابیر لازم برای این مهم فراهم شود.

وی افزود: فرمانداران و بخشداران باید مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند تا شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات در افزایش ثبت نام ها در شوراهای شهر و روستا نشان از شرکت باشکوه مردم در این فعالیت سیاسی دارد.

وی ادامه داد: ما باید بستر لازم را برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم تا مردم حضور پررنگ خود را در این امر مهم داشته باشند چراکه نقش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر لازم برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات در سیستان وبلوچستان فراهم شود

بستر لازم برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات در سیستان وبلوچستان فراهم شود