مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:152021-06-13اقتصادي

تنش آبی در شهر های ایلام / مردم چشم انتظار حل مشکل تامین منابع آبی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، برخی شهر های ایران به دلیل کاهش بارش ها و تغییرات اقلیمی در سال های اخیر با تنش آبی مواجه شدند و همین مسئله، - برخی شهر های ایلام به واسطه کاهش بارندگی های سال آبی جاری با مشکل تنش آبی مواجه هستند که این امر نارضایتی مردم این استان را در پی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، برخی شهر های ایران به دلیل کاهش بارش ها و تغییرات اقلیمی در سال های اخیر با تنش آبی مواجه شدند و همین مسئله، معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

بررسی ها نشان می دهد که ایران در جایگاه چهارم تنش آبی دنیا قرار دارد و در تابستان سال 1400 هم به دلیل کاهش بارندگی های سال آبی جاری، این تنش آبی با شدت بیشتری نمایان می شود و حتی پیش بینی شده که حدود 200 شهر ایران با این معضل روبرو شوند.

استان ایلام یکی از مناطقی بوده که مدتی است به شدت با مشکل تنش آبی و کمبود منابع آبی مواجه شده و این موضوع مورد نارضایتی مردم و کشاورزان قرار گرفته و حتی خساراتی به آنان وارد آورده و گا ها مردم این استان در بخش های مختلف شاهد قطعی مکرر آب هم می شوند.

تنش آبی، گریبان شهرستان چوار را گرفت بررسی ها نشان می دهد که شهر ایلام در حال حاضر با کمبود حدود 200 لیتر آب در ثانیه مواجه است و علاوه بر آن، طبق گفته های استاندار ایلام سه شهر استان با مشکل تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در شهر های ایلام / مردم چشم انتظار حل مشکل تامین منابع آبی هستند

تنش آبی در شهر های ایلام / مردم چشم انتظار حل مشکل تامین منابع آبی هستند