مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:152021-06-13سياسي

حتی نامزد های دولتی هم زیر بار دفاع از دولت نمی روند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وطن امروز ضمن افشاء این تحلیل درباره مناظره سوم نوشت: کاندیدا های همسو با دولت بار دیگر با تمرکز بر برخی کلیدواژه ها سعی داشتند ضمن حمله به کاندیدا های جبهه انقلاب، - در کنار نامزد های منتقد، نامزد های دولتی نیز از سوء مدیریت روحانی انتقاد کردند و ظاهراً سر نخواستن او اتفاق نظر وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وطن امروز ضمن افشاء این تحلیل درباره مناظره سوم نوشت: کاندیدا های همسو با دولت بار دیگر با تمرکز بر برخی کلیدواژه ها سعی داشتند ضمن حمله به کاندیدا های جبهه انقلاب، جایگاه خود را از موقعیت پاسخگویی به موقعیت مطالبه گری تغییر دهند.

در این میان محسن مهرعلیزاده نیز که حتی در همراه کردن نیرو های اصلاح طلب با خود به توفیقی دست نیافته بود سعی کرد بار دیگر با توهین به رقبا خود را در مرکز توجهات قرار دهد.

از سوی دیگر عبدالناصر همتی هم این بار با حمله به روحانی تلاش کرد میان خود و دولت مستقر فاصله گذاری کند.

برکناری از ریاست بانک مرکزی را به عنوان شاهد مثالی از عدم توافق با سیاست های کلی دولت مطرح کرد، اما پرسش های علیرضا زاکانی از وی و امتناعش از پاسخگویی به این سؤالات باعث شد چندان در این امر توفیق نیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی نامزد های دولتی هم زیر بار دفاع از دولت نمی روند

حتی نامزد های دولتی هم زیر بار دفاع از دولت نمی روند