مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 02:352021-06-13سياسي

قرارگاه های شهید «سلیم قنبری» در کرمانشاه افتتاح شد


قرارگاه های شهید «سلیم قنبری» با سه ماموریت اصلی حمایت از تولید، رفع موانع حقوقی تولید و خدمت جهادی و مؤمنانه فعالیت خود را در سراسر استان کرمانشاه شروع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، قرارگاه شهید سلیم قنبری سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با حضور مسؤولان قضایی استان، فرماندهان سپاه و بسیج و مسؤولان مراکز حقوقی و قضایی و سایر ادارات و نهادهای سطح استان و شهرستان ها در سالن اجتماعات شهید جعفری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) افتتاح شد.

  سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم با گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س)، اظهار داشت: با تلاش های سازمان بسیج حقوقدانان و همراهی دادگستری کل استان قرارگاه های شهید سلیم قنبری در سطح استان و شهرستان ها راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: این اقدام ارزشمند به لحاظ گسترش فرهنگ و تفکر شهید و شهادت که عامل اقتدار و بازدارندگی در مقابل دشمنان است قابل تقدیر است که این مسیر فرهنگی به عنوان بزرگترین سرمایه کشور باید در همه سازمان ها و نهاد ها گسترش پیدا کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود:  سه مأموریت این قرارگاه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید قنبری، حمایت از تولید، رفع موانع حقوقی تولید و خدمت جهادی و مؤمنانه به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه های شهید «سلیم قنبری» در کرمانشاه افتتاح شد

قرارگاه های شهید «سلیم قنبری» در کرمانشاه افتتاح شد