مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 17:252021-06-13سياسي

پیشرفت ایران بدون جهش استان قزوین ممکن نیست


کاندیدای سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرصت های مختلفی در حوزه های گوناگون در استان قزوین وجود دارد، فرصت کشاورزی، فرصت صنایع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در قزوین، سعید جلیلی، کاندیدای سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری، در گفت وگو با مردم قزوین که از طریق صداوسیمای مرکز استان انجام شد، گفت: قزوین دیار بزرگانی مانند ملامحمدتقی برغانی، آیت الله شالی و آیت الله زرآبادی است.

وی افزود: وجود امامزادگان فراوان در استان قزوین، آن را به چهارمین شهر مذهبی در کشور تبدیل کرده است و بی شک قزوین نقشی بی بدیل در غنی سازی هنر و فرهنگ این مردم داشته و مهد هنر و پایتخت خوشنویسی است.

کاندیدای سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: ما در 8 سال گذشته، استان به استان، شهر به شهر و نیز روستا به روستا رفته و با مردم صحبت کردیم و به جمع بندی هایی رسیدیم که قابل دفاع بوده و حاضریم بر سر آن ها مناظره کنیم.

وی بیان کرد: امروز بهره گیری از ظرفیت های موجود در کشور و توانمندی های جوانان و نخبگان این مرز و بوم می تواند موجب جهشی بزرگ در کشور طی 4 سال آینده شود که لازمهٔ این جهش بزرگ کار جهادی و تلاش جمعی است و بار اصلی این جهاد نیز بر دوش مسؤولینی است که عمیقاُ فعالیت های جهادی را باور دارند، بنابراین 4 سال آیندهٔ کشور، مانند سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت ایران بدون جهش استان قزوین ممکن نیست

پیشرفت ایران بدون جهش استان قزوین ممکن نیست