مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:302021-06-13سياسي

قاضی زاده هاشمی:مهریه همسرم 14 سکه بوده است/ نگران فضای مجازی هستم


یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نگران وضعیت فضای مجازی است، بر ضرورت تغییر حکمرانی فضای مجازی تاکید کرد و گفت: گفت: ما خانواده مذهبی هستیم و در شرایط خاصی تربیت شدیم و علاقه مند هستیم فرزندان ما هم در آن شرایط تربیت و آلوده نشوند.

- یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نگران وضعیت فضای مجازی است، بر ضرورت تغییر حکمرانی فضای مجازی تاکید کرد و گفت: گفت: ما خانواده مذهبی هستیم و در شرایط خاصی تربیت شدیم و علاقه مند هستیم فرزندان ما هم در آن شرایط تربیت و آلوده نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در برنامه تلویزیونی دستخط درباره ورودش به عرصه ریاست جمهوری گفت: اگر بخواهم داستان آن را بیان کنم قصه طولانی می شود.

تصمیم مقطعی و ناگهانی نبوده است.

این گونه نبود که مثلا نزدیک انتخابات شود و من هم احساس کنم که بنده به سطحی رسیده ام که می توانم رییس جمهور شوم - چون من یک نگاه خاصی در موضوع صلاحیت دارم و اگر لازم شد توضیح خواهم داد - بعد بیایم و تصمیم به ثبت نام بگیرم و بخواهم شانس خود را امتحان کنم.

وی افزود: ما سال 97 با جمعی از دوستانی که کار تحلیلی انجام می دهیم به این جمع بندی رسیدیم که برخی از مشکلات کشور مزمن شده و دولت های مختلف که می آیند جابجایی مدیران، آن مشکلات مزمن را حل و فصل نمی کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی:مهریه همسرم 14 سکه بوده است/ نگران فضای مجازی هستم

قاضی زاده هاشمی:مهریه همسرم 14 سکه بوده است/ نگران فضای مجازی هستم