مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:202021-06-13فناوري

مجازات نزدن واکسن کرونا در پاکستان: قطع تلفن و حقوق ماهانه


یک مقام وزارت بهداشت پاکستان گفته دولت افرادی را که برای زدن دوز دوم واکسن مراجعه نکرده اند شناسایی و دسته بندی می کند و محرومیت هایی برای آنها در نظر خواهد گرفت.

- مجازات نزدن واکسن کرونا در پاکستان: قطع تلفن و حقوق ماهانه یک مقام وزارت بهداشت پاکستان گفته دولت افرادی را که برای زدن دوز دوم واکسن مراجعه نکرده اند شناسایی و دسته بندی می کند و محرومیت هایی برای آنها در نظر خواهد گرفت.

دولت محلی ایالت پنجاب پاکستان تصمیم گرفته سیم کارت تلفن همراه شهروندانی را که از زدن واکسن کرونا خودداری می کنند، قطع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری انی ، در پی دست نیافتن دولت محلی ایالت پنجاب پاکستان به اهداف واکسیناسیون سراسری بر ضد کرونا طبق برنامه زمان بندی شده، دولت محلی تصمیم گرفته برای مجازات شهروندانی که از زدن واکسن خودداری می کنند، سیم کارت تلفن همراه آنها را قطع کند.

بر اساس اعلام وزیر بهداشت ایالت پنجاب پاکستان، تاکنون 300 هزار شهروند پاکستانی ساکن این ایالت که دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده بودند برای زدن دوز دوم طبق برنامه اعلام شده مراجعه نکرده و از زدن دوز دوم منصرف شده اند.

یک مرکز واکسیناسیون کرونا در پیشاور پاکستان/ 11 ژوئن 2021/ عکس: آسوشیتدپرس دکتر یاسمین رشید وزیر بهداشت ایالت پنجاب پاکستان با اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات نزدن واکسن کرونا در پاکستان: قطع تلفن و حقوق ماهانه

مجازات نزدن واکسن کرونا در پاکستان: قطع تلفن و حقوق ماهانه