مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-13ورزشي

تمجید محمدکاظم از جوان گرایی تیم ملی والیبال/ می توانیم استرالیا را شکست دهیم


به نظر من استرالیا حریف دست وپا گیری نیست و ما می توانیم این تیم را شکست دهیم و الان نباید نتیجه گرا باشیم، در کل برنده اصلی ما بوده ایم که توانستیم از جوان ها استفاده کنیم.

- محمد محمد کاظم بازیکن سابق تیم ملی والیبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در تهران، با اشاره به شرایط تیم ملی در لیگ ملت های 2021، اظهار داشت: تیم ملی با ترکیب های مختلفی که آقای آلنکو استفاده می کند بازی های راضی کننده ای از خودش به نمایش گذاشته اما تورنمنت اصلی ما المپیک است.

وی افزود: بازیکنان جوان تیم ملی به پختگی لازم رسیده اند و تجربه بنده یکی از بهترین دوره های خودشان را سپری می کنند.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال در مورد نقاط ضعف و قوت تیم ملی تصریح کرد: نقطه ضعف تیم ملی همیشه سرویس و دریافت بوده و نقطه قوت تیم ما حمله و توپ گیری است و با آمدن آقای آلنکو ضعف تیم ملی در زدن سرویس تقریبا برطرف شده است.

محمد کاظم بیان داشت: به نظر من استرالیا حریف دست وپا گیری نیست و ما می توانیم این تیم را شکست دهیم و الان نباید نتیجه گرا باشیم، در کل برنده اصلی ما بوده ایم که توانستیم از جوان ها استفاده کنیم.

دوست ندارم درباره شهرداری ورامین صحبت کنم سرمربی سابق تیم شهرداری ورامین اظهار کرد: حدود یک ماه است از این تیم جدا شده ام، هیچ خبری از این باشگاه ندارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید محمدکاظم از جوان گرایی تیم ملی والیبال/ می توانیم استرالیا را شکست دهیم

تمجید محمدکاظم از جوان گرایی تیم ملی والیبال/ می توانیم استرالیا را شکست دهیم