مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-13سياسي

اولین جایی که باید جلوی قاچاق بایستیم، مبادی مرزی است


وزیر خارجه اسبق ایران با اشاره به اینکه معتقدم قاچاق کالا ریشه تولید در کشور و قاچاق مواد مخدر ریشه جوانان ما را می سوزاند، بیان کرد: اولین جایی که باید جلوی قاچاق بایستد جلوگیری از ورود در مبادی مرزی است.

- ایسنا/کرمان وزیر خارجه اسبق ایران با اشاره به اینکه معتقدم قاچاق کالا ریشه تولید در کشور و قاچاق مواد مخدر ریشه جوانان ما را می سوزاند، بیان کرد: اولین جایی که باید جلوی قاچاق بایستد جلوگیری از ورود در مبادی مرزی است.

منوچهر متکی ظهر امروز 23 خردادماه در نشست خبری در کرمان با بیان اینکه انتخابات مظهر دموکراسی و فرصتی برای تعیین سرنوشت است، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالایی در کشور برخوردار است و در کشور ما هر چهار سال یکبار با تصمیم مردم دولت انتخاب می شود.

وی با اشاره به اینکه معتقدیم مدیریت کشور در هشت سال گذشته خوب و قابل قبول نبوده و دولتمردان کنونی به شعارهای خود عمل نکردند، افزود: در حوزه سیاست خارجی، کشور با مشکلات زیادی روبه رو شده و رویکرد با کدخدابودن برداشت ساده لوحانه ای بود که هیچ حاصلی برای مردم نداشت.

متکی با اشاره به اینکه دولت بعدی باید دولتی متعهد، پاکدست، کارآمد و همراه با رهبری باشد، بیان کرد: در مناظرات می بینیم تخریب هایی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جایی که باید جلوی قاچاق بایستیم، مبادی مرزی است

اولین جایی که باید جلوی قاچاق بایستیم، مبادی مرزی است