مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-13اقتصادي

اعلام سرانه مطالعه در ایران / نهاد کتابخانه ها با 50 میلیون کتاب به مردم خدمات می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدباقر میرعبداللهی مدیرکل تأمین منابع کتابخانه های کشور صبح امروز 23 خرداد ماه در گفتگوی رادیویی اعلام کردند سرانه مطالعه 13 دقیقه ای کتاب را با میزان خرید و امانت کتاب همخوانی دارد و سرانه 2 دقیقه ای کتاب مربوط .

- سرانه مطالعه 13 دقیقه با خرید و امانت کتاب همخوانی دارد و سرانه 2 دقیقه مربوط به زمانی است که رقیبان این حوزه به دنبال نقص گویی هستند، اما این عدد ارزشی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدباقر میرعبداللهی مدیرکل تأمین منابع کتابخانه های کشور صبح امروز 23 خرداد ماه در گفتگوی رادیویی اعلام کردند سرانه مطالعه 13 دقیقه ای کتاب را با میزان خرید و امانت کتاب همخوانی دارد و سرانه 2 دقیقه ای کتاب مربوط به زمانی است که رقیبان این حوزه به دنبال نقص گویی هستند، اما این عدد ارزشی ندارد.

وی درباره مسئولیت های فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفتگو کردو ضمن اشاره به عمر بیش از 20 ساله نهاد کتابخانه ها، گفت: در حال حاضر این نهاد تنها میدان دار کتابخانه داری در کشور است و بالغ بر 3500 کتابخانه دارد و با 50 میلیون نسخه کتاب به مخاطبان خدمات ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه در 40 سال اخیر، جمعیت کتابخوان تغییری نکرده است، افزود: فرهنگی ترین کاری که یک کتابخانه ترویج می دهد، خواندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام سرانه مطالعه در ایران / نهاد کتابخانه ها با 50 میلیون کتاب به مردم خدمات می دهد

اعلام سرانه مطالعه در ایران / نهاد کتابخانه ها با 50 میلیون کتاب به مردم خدمات می دهد