مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-13سياسي

رسانه ها ​در زمینه مشارکت از ظرفیت های خود استفاده کنند


باید زمینه برگزاری انتخابات در امنیت با رقابت سالم فراهم شده و اصحابه رسانه ​باید در زمینه مشارکت و انتخاب اصلح از ظرفیت های خود استفاده نند.

- ، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل اردوگاه شهید باکری زنجان گفت: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و در این میان باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات رسانه ها باید همکاری لازم را بکنند.

وی اظهار کرد: سپاه له یا علیه کسی وارد عرصه نمی شود و باید به انتخابات به عنوان تکلیف نگاه کنیم و مردم برای حضور باشکوه در پای صندوق های رای ترغیب کنیم.

جانشین سپاه استان زنجان با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: معیشت، جمعیت، اقتصاد از مشکلات امروز جامعه است.

طهماسبی با بیان اینکه باید به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی شود، تاکید کرد: روزهای منتهی به انتخابات لیله القدر است که باید سرنوشت کشور را انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح می تواند مشکلات کشور را حل کند، افزود: باید زمینه برگزاری انتخابات در امنیت با رقابت سالم فراهم شود و اصحاب رسانه در زمینه مشارکت و انتخاب اصلح از ظرفیت های خود استفاده کنند تا انتخابات باشکوهی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها ​در زمینه مشارکت از ظرفیت های خود استفاده کنند

رسانه ها ​در زمینه مشارکت از ظرفیت های خود استفاده کنند