مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-13اقتصادي

چه کسانی از تبصره ماده 100 بهره مند می شوند؟/ امکان تقسیط مالیات مقطوع مشاغل


مدیرکل امور مالیاتی لرستان با اشاره به اینکه پایان خردادماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل است؛ شرایط بهره مندی از مالیات مقطوع ویژه مشاغل گروه های دوم و سوم را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی ملکشاهی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: اشخاص حقیقی (صاحبان مشاغل) بر اساس ماده 100 قانون مالیات ها تا پایان روز سی و یکم خرداد ماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی فعالیت های شغلی خود را در یک ساله گذشته به صورت الکترونیکی ارائه دهند.

برخورداری از مشوق های قانونی منوط به ارائه الکترونیکی اظهارنامه است وی بیان داشت: اشخاص حقیقی می بایست اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 99 خود را تا پایان خردادماه سال جاری به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس www.

intamedia.

ir ارسال و نسبت به پرداخت مالیات خود اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان با اشاره به زمان تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی در تیرماه سال جاری تاکید کرد: برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت های مالیاتی و بهره مندی از مشوق های قانونی نرخ صفر و یا هر گونه تسهیلات دیگر برای اشخاص حقیقی و حقوقی، منوط به ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی از تبصره ماده 100 بهره مند می شوند؟/ امکان تقسیط مالیات مقطوع مشاغل

چه کسانی از تبصره ماده 100 بهره مند می شوند؟/ امکان تقسیط مالیات مقطوع مشاغل