مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-13سياسي

مردم با حضور در انتخابات راه شهیدان را تأیید کنند


فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: مردم با خانواده خود پای صندوق های رأی حاضر شوند و با این مشارکت حداکثری، ایران و انقلاب اسلامی و راه شهدا را با رأی دادن خود تأیید کنند.

- ، سردار احمد خادم الشهدا ظهر امروز یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم حسن عبدالله زاده در اهواز با تأکید بر اینکه راه شهیدان ادامه دارد، گفت: خوزستان در هشت سال دفاع مقدس، 25 هزار شهید را برای انقلاب اسلامی و حفظ کیان کشور تقدیم کرد و امام راحل فرمودند که خوزستان دین خودش را به اسلام ادا کرد .

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب افزود: خوزستان برای دفاع از حرمین نیز تاکنون 78 شهید مدافع حرم را تقدیم کرده و این نشان از دشمن شناسی خوب مردم خوزستان است.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم داعش را به خوبی شناخته و در بلاد اسلامی مثل سوریه و عراق حاضر شده تا در مقابل دشمن و برای دفاع از انقلاب اسلامی و امنیت کشور مقاومت کنند، تأکید کرد: قطعاً اگر این مدافعان حرم در سوریه و عراق نسبت به نابودی داعش اقدام نمی کردند، آنها هم مرز کشور می شدند و در این صورت باید شهدای بیشتری را تقدیم می کردیم و زیرساخت های کشور نیز از بین می رفت.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب افزود: امروز با حضور مدافعان حرم در عرصه نبرد با گروه های تکفیری و داعش می بینیم که همان طور طبق اعلام سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور در انتخابات راه شهیدان را تأیید کنند

مردم با حضور در انتخابات راه شهیدان را تأیید کنند