مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-13ورزشي

سجل مستطیل سبز لرستان خط قرمز است


خیبر باسابقه ترین تیم فوتبال در لرستان است و سال 1363 تأسیس شد و در یک دهه گذشته بعد از چندین سال دوری از مستطیل سبز بار دیگر فعالیت خودش را در این رشته پرطرفدار دنبال می کند.

- ایسنا/لرستان خیبر باسابقه ترین تیم فوتبال در لرستان است و سال 1363 تأسیس شد و در یک دهه گذشته بعد از چندین سال دوری از مستطیل سبز بار دیگر فعالیت خودش را در این رشته پرطرفدار دنبال می کند.

سجل فوتبال لرستان در یک دهه گذشته حضور در لیگ های دسته سه، دو و یک باشگاه های کشور را تجربه کرده و امسال نیز می توان گفت مدعی صعود به لیگ برتر است(رده هفتم جدول و 5 امتیاز اختلاف با تیم های اول و دوم) و در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی نیز حضور دارد.

خیبر که در دو سه سال اخیر به مسعود عبدی از کارآفرینان خوشنام لرستانی واگذار شده این فصل با خرید امتیاز اروند خرمشهر راهی لیگ آزادگان شد وگرنه باید در لیگ دو فعالیت می کرد، هر چند تا هفته پایانی لیگ دسته دوم شانس صعود به لیگ یک را داشت اما خیبر به لیگ آزادگان صعود نکرد.

نماینده لرستان با کنار گذاشتن مهرداد خادمی که چندین سال هدایت این تیم را در روزهای سخت به عهده داشت، وارد مذاکره با امیدرضا روانخواه شد و بازیکن سابق استقلال، سکان خیبر را در دست گرفت، البته آن زمان بحث حضور خیبر در لیگ دسته دوم مطرح بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجل مستطیل سبز لرستان خط قرمز است

سجل مستطیل سبز لرستان خط قرمز است