مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-13بين الملل

آیا بایدن می تواند مانع ایجاد ائتلاف خطرناک روسیه و چین شود؟


کسینجر به بایدن توصیه کرده است که به هر قیمت ممکن مانع ائتلاف چین و روسیه شود زیرا این ائتلاف بزرگترین خطر برای غرب به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عبدالباری عطوان نویسنده و تحلیلگر مشهور عرب در سرمقاله روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم نوشت: جو بایدن رییس جمهور آمریکا در حال حاضر در سفر دوره ای به اروپا به مدت هشت روز به سر می برد؛ سفری که سه ایستگاه اصلی دارد: اولی انگلیس یعنی همان جایی که اکنون در نشست گروه هفت کشور بزرگ سرمایه داری(جی 7) به سر می برد، بعد از آن روز دوشنبه به بروکسل پرواز می کند تا در نشست سران پیمان ناتو شرکت کند و آخرین ایستگاهش نیز ژنو است که در آن روز چهارشنبه با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه دیدار می کند.

در طول این سه نشست سران جسم بایدن در اروپا و ذهنش در شرق آسیا و به طور خاص چین خواهد بود.

اغراق نکرده ایم اگر بگوییم که این سفر دوره ای اروپایی و دیدارهایی که در ایستگاه هایش صورت می گیرد روی یک هدف متمرکز است و عنوان آن چگونگی رسیدگی به این اژدهای چینی است که با قدرت و اقتدار در حال صعود به قله رهبری جهان و سرنگونی آمریکا از عرش آن است.

میزبانان بایدن در قاره اروپا این واقعیت را به خوبی می دانند و نیز به خوبی می دانند که قاره آنها دیگر برای هیچ کدام از روسای جمهور آمریکا از جمله خود بایدن اولویت ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بایدن می تواند مانع ایجاد ائتلاف خطرناک روسیه و چین شود؟

آیا بایدن می تواند مانع ایجاد ائتلاف خطرناک روسیه و چین شود؟