مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-13ورزشي

آغاز مسابقات آکواتلون قهرمانی ایران در قم


رییس هیات ترای اتلون استان قم از آغاز رقابت چهره های شاخص این رشته ورزشی در مسابقات آکواتلون قهرمانی کشور به میزبانی شهر قم خبر داد.

- محمدکاظم حججی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ترای اتلون که عنوان رسمی فدراسیون جهانی این رشته است و در گذشته بین علاقمندان به این ورزش در ایران با نام سه گانه شناخته می شد، متشکل از ورزش های دوومیدانی، دوچرخه سواری و شنا است و از رشته های ورزشی حاضر در المپیک نیز به شمار می رود.

وی ادامه داد: قم یکی از هیات های پویا و فعال ترای اتلون ایران است که در سال های اخیر میزبانی های مختلفی از ورزشکاران شاخص این رشته انجام داده و بارها شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ این رشته در قم بوده ایم، امسال نیز این اتفاق رخ داد و از امروز قم میزبان مسابقات آکواتلون قهرمانی ایران است.

رییس هیات ترای اتلون استان قم افزود: تیم ها و ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات از روز گذشته وارد قم شده و در مجتمع فرهنگی نور منطقه نیروگاه قم استقرار یافته اند، ضمن اینکه مسابقات از صبح امروز در دریاچه بوستان جوان قم امتداد اتوبان امام علی (ع) در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات برای سلامت ورزشکاران اندیشیده شده، اضافه کرد: تمام ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده موظف به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات آکواتلون قهرمانی ایران در قم

آغاز مسابقات آکواتلون قهرمانی ایران در قم