مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-13اقتصادي

فعالیت 280 شرکت تعاونی روستایی در کرمانشاه/ 9 روستا بازار در استان ایجاد می شود


مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: امسال در 9 شهرستان؛ کرمانشاه، صحنه، پاوه، دالاهو، جوانرود، روانسر، سنقر، اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ایرج صفایی امروز به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در بین خبرنگاران حاضر شد و به تشریح وظایف، عملکرد و برنامه های این نهاد پرداخت.

وی اعلام کرد: امسال در 9 شهرستان کرمانشاه، صحنه، پاوه، دالاهو، جوانرود، روانسر، سنقر، اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب، روستا بازار ایجاد خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه هدف از ایجاد این روستا بازارها عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با قیمت مناسب و حذف دلال ها و واسطه گری، عنوان کرد.

وی ایجاد مراکز پرورش ماهی جدید، راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی، تکمیل و بهره برداری 100درصدی از پروژه بارانداز صادرات محصولات کشاورزی در قصرشیرین، تکمیل مجتمع کشت و صنعت ژینورا با هدف احداث 30 هکتار گلخانه، ایجاد اتاق اصناف کشاورزی در سطح استان با هدف هویت بخشی به بخش کشاورزی، که نماینده آنان در اتاق اصناف کشور عضو شده و در تصمیم سازی برای بخش کشاورزی کشور مشارکت خواهد کرد و اعطاء پروانه کسب به کشاورزان را بخشی از برنامه های سازمان تعاونی روستایی استان کرمانشاه درسال جاری اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 280 شرکت تعاونی روستایی در کرمانشاه/ 9 روستا بازار در استان ایجاد می شود

فعالیت 280 شرکت تعاونی روستایی در کرمانشاه/ 9 روستا بازار در استان ایجاد می شود