مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-13اقتصادي

475 همدانی با افتتاح طرح های کشاورزی شاغل می شوند


رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان اعلام کرد: در هفته جهادکشاورزی برنامه های متنوعی از جمله افتتاح بیش از 77 طرح کشاورزی استان با اشتغالزایی 475 نفر پیش بینی کرده بودیم که به تعویق افتاد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان اعلام کرد: در هفته جهادکشاورزی برنامه های متنوعی از جمله افتتاح بیش از 77 طرح کشاورزی استان با اشتغالزایی 475 نفر پیش بینی کرده بودیم که به تعویق افتاد.

منصور رضوانی جلال یک شنبه 23 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توسعه کشت های نشایی در استان باعث شده دو مرتبه از مرحله آبیاری محصولات کاهش پیدا کند و راندمان بالایی داشته باشد و در مقابل میزان مصرف آب کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: سرشاخه کاری و اصلاح باغات حرکات خوبی بود که در حوزه کشاورزی صورت گرفته و ما برای نخستین بار پیوندهای گردو را در استان تولید کردیم در صورتی که در سال های گذشته این پیوندها را از خارج وارد می کردیم.

رضوانی جلال با بیان اینکه در حوزه کشاورزی حرکات بنیادین و خوبی صورت گرفته است، مطرح کرد: طبق سند راهبردی استان باید در سال گذشته 150 هکتار از باغات ملایر را داربستی می کردیم اما تاکنون فقط موفق به انجام این کار در 130 هکتار از باغات شدیم و امیدواریم با تأمین منابع بتوانیم به اتمام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

475 همدانی با افتتاح طرح های کشاورزی شاغل می شوند

475 همدانی با افتتاح طرح های کشاورزی شاغل می شوند