مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-13فرهنگي

5 هزار هنرمند البرزی در 72 رشته هنری فعال هستند


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز گفت: بیش از پنج هزار هنرمند در 72 رشته صنایع دستی و هنر های سنتی در کار گاه ها ی تولید ی و انفراد ی البرز درحال فعالیت هستند.

- فریدون محمد ی، مدیرکل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: همزمان با هفته صنایع دستی نشستی با حضور اعضا ی اتاق فکر، هنر مند ان و معاونت مربوطه با هدف بر رسی شرایط موجود و ارائه راهکا رها ی لازم بر گزار شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز اظهار کرد: در حال حاضر با شیوع و فراهم کردن زمینه لازم برای بر گزار ی دورها ی آموزشی در فضا ی مجا ز ی از جمله راهکارهای اجرایی این اداره کل به عنو ان نهاد متولی است.

محمد ی اظهار کرد: تهیه مواد اولیه مرغوب و مرقوم به صرفه همواره از جمله دغدغه ها ی هنر مند ان و صنعتگر ان بوده که به همت معاونت صنایع دستی با حذف واسطه ها با تولیدکنندگان برخی از کالاهای مصرفی از قبیل چرم توافقاتی به منظور تسهیل امور صورت گرفته و شرایط لازم برا ی خرید ی امن به وجود آمده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگر ی و صنایع دستی البرز عنوان کرد: با توجه به عدم برپایی نمایشگاه های عرضه محصولات تولید ی و دشواری بازار یابی و فروش در دور ان قرنطینه، همواره بر لزوم ایجاد زمینه لازم در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار هنرمند البرزی در 72 رشته هنری فعال هستند

5 هزار هنرمند البرزی در 72 رشته هنری فعال هستند