مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-13سياسي

ریشه های فساد در قوه مجریه خشکانده شود/ دشمن را ناامید کنیم


اگر بخواهیم مبارزه اساسی با فساد داشته باشیم باید قوه مجریه را درست کنیم زیرا اگر رییس جمهور فردی اهل مبارزه با فساد باشد می توان ریشه های فساد در قوه مجریه را خشکاند.

- محمدحسن قدیری ابیانه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به برگزاری انتخابات 28 خردادماه 1400، اظهارداشت: در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 هستیم که انتخابات بسیار مهمی است چراکه 7 نامزد توانستند از فیلتر شورای نگهبان عبور و مردم نیز می توانند از بین این 7 نامزد نماینده مطلوب خود را انتخاب کنند.

وی یکی از مشکلات دولت را عدم وابستگی به مردم دانست و بیان داشت: یکی از مشکلاتی که داریم آن است چون دولت وابسته به درآمدهای نفتی و درآمد نفت در اختیار دولت است خود را زیاد وابسته به مردم نمی داند! در صورتی که این پولی که در اختیار دولت و حکومت است متعلق به همه مردم است.

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد: مردم هم متأسفانه بودجه دولت را پول خود نمی دانند و این موضوع را در محیط های اداری نیز متوجه می شویم لذا کارمندان و حقوق بگیران دولت فکر می کنند از دولت حقوق می گیرند در حالی که از مردم حقوق می گیرند و دولت واسطه ای از طرف مردم به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه های فساد در قوه مجریه خشکانده شود/ دشمن را ناامید کنیم

ریشه های فساد در قوه مجریه خشکانده شود/ دشمن را ناامید کنیم