مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-13ورزشي

داورزنی: عصر جدیدی در والیبال ایران رقم خورده است


داورزنی در جلسه هماهنگی و هم اندیشی مدیران عامل باشگاه ها با اشاره به بزرگداشت صد سالگی والیبال در ایران، از برگزاری همزمان این جشن با اختتامیه لیگ برتر سال 99 خبر داد.

- داورزنی در جلسه هماهنگی و هم اندیشی مدیران عامل باشگاه ها با اشاره به بزرگداشت صد سالگی والیبال در ایران، از برگزاری همزمان این جشن با اختتامیه لیگ برتر سال 99 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه هماهنگی و هم اندیشی مدیران عامل باشگاه ها به منظور بررسی نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر مردان در سال 1400 امروز یک شنبه 23 خرداد با حضور محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون، سید میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، شهرام عظیمی سرپرست کمیته رویدادها، ابراهیم فیروزی رییس کمیته داوران، نادر انصاری دبیر کمیته رویدادها و با حضور مدیران عامل و مربیان باشگاه های لیگ برتر در حال برگزاری است.

در این جلسه داورزنی در ابتدا با قدردانی از مدیران عامل و سرمربیان باشگاه ها گفت: خروجی لیگ سال گذشته تعداد زیادی بازیکن ارزشمند بود که هم اکنون در تیم ملی خودنمایی می کنند.

عصر جدیدی در والیبال ایران رقم خورده است.

داورزنی با تاکید بر برگزاری جلسه اختتامیه لیگ برتر سال 99 هم زمان با تولد 100 سالگی والیبال در ایران افزود: سال گذشته سال خاصی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی: عصر جدیدی در والیبال ایران رقم خورده است

داورزنی: عصر جدیدی در والیبال ایران رقم خورده است