مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-13اقتصادي

طرح 40 تریلیون دلاری بایدن به «گروه 7» برای مقابله با قدرت چین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جو بایدن رییس جمهور آمریکا روز گذشته (شنبه) در دومین روز از نشست سران صنعتی جهان موسوم به گروه 7 (G 7) از کشور های اروپایی و ژاپن درخواست کرد که از طریق سرمایه گذاری در زیرساخت ها در کشور های در حال توسعه با .

- طرح 40 تریلیون دلاری بایدن به گروه 7 برای مقابله با قدرت چین رییس جمهور آمریکا در دومین روز از نشست سران صنعتی جهان موسوم به گروه 7 طرحی 40 تریلیون دلاری برای مقابله با قدرت رو به رشد چین در جهان پیشنهاد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جو بایدن رییس جمهور آمریکا روز گذشته (شنبه) در دومین روز از نشست سران صنعتی جهان موسوم به گروه 7 (G 7) از کشور های اروپایی و ژاپن درخواست کرد که از طریق سرمایه گذاری در زیرساخت ها در کشور های در حال توسعه با نفوذ و قدرت روبه رشد امنیتی و اقتصادی چین مقابله کنند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در این خصوص گزارش کرد، بایدن روز شنبه از کشور های اروپایی و ژاپن درخواست کرد تا به به منظور مقابله با نفوذ سیاسی و اقتصادی چین در جهان، به کشور های در حال توسعه صد ها میلیارد دلار بودجه تخصیص دهد تا دیگر برای جاده های جدید، راه آهن، بنادر و شبکه های ارتباطی به چین وابسته نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح 40 تریلیون دلاری بایدن به «گروه 7» برای مقابله با قدرت چین

طرح 40 تریلیون دلاری بایدن به «گروه 7» برای مقابله با قدرت چین