موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-13حوادث

جزییات تازه ای از پرونده قتل «بابک خرمدین»/ قتل های خانوادگی افزایش نداشته است!


رییس پلیس آگاهی ناجا جزییات بیشتری از پرونده قتل بابک خرمدین و خواهر و شوهر خواهرش را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چندی پیش قتل بابک خرمدین ، خواهر و دامادشان در صدر  اخبار حوادث قرار گرفت.

ماجرا از این قرار بود که  26 خانه با لکه های خون مواجه شدند، مأموران پدر و مادر بابک را به عنوان اولین مظنونان قتل بازداشت کردند.

هنوز ساعتی از بازداشت پدر و مادر بابک خرمدین نگذشته بود که آنها به قتل بابک خرمدین اعتراف کردند.

بعد از اعترافات هولناک پدر بابک خرمدین به قتل او، مثله کردن و اختفای جسد با کمک همسرش، معمایی جدیدی مطرح شد که ناپدید شدن ناگهانی خواهر بابک بود.

پدر بابک خرمدین که در پرونده قتل فجیع پسرش دستگیر شده بود، پس از 3 روز پرده از 2 جنایت دیگر برداشت و به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد، به این ترتیب لحظه به لحظه بر عمق فجایع این پرونده افزوده شد.

پدربابک به قتل دختر و داماد خود اعتراف کرده و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت و در تازه ترین اعترافات خود گفت: در سال 90 داماد خود و بعدها در سال 97 دختر خود را هم به قتل رسانده و برای رهایی از اجساد آنها را تکه تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.

انعکاس وسیع خبر قتل کارگردان 47 ساله سینمای ایران با واکنش های متفاوتی از سوی افکار عمومی و کاربران فضای مجازی همراه بود و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه ای از پرونده قتل «بابک خرمدین»/ قتل های خانوادگی افزایش نداشته است!

جزییات تازه ای از پرونده قتل «بابک خرمدین»/ قتل های خانوادگی افزایش نداشته است!