مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-13اقتصادي

هدر رفت سرمایه های گردشگری نتیجه حمایت غیرهدفمند دولت است


دبیر کانون تفکر گردشگری دانشگاه یزد حمایت جدی از حوزه گردشگری را لازمه توسعه اقتصادی در دوران پسا کرونا دانست و گفت: حمایت غیر هدفمند در شرایط کنونی منجر به واگرایی عوامل استانی و دلسردی سرمایه گذاران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، محمدمهدی و خروج نیروی ماهر، آسیب جدی بر بدنه گردشگری استان وارد کرده است.

 وی با اشاره به تسهیلات ناکارآمد افزود: اعطای وام های ناچیز با سود بانکی کمی کمتر از وام های عادی، راه حل های موجود برای رفع مشکلات بی ثمر است.

عضو هیات علمی دانشگاه یزد در ادامه با بیان مشکلات راهنمایان تور و فعالان حوزه گردشگری که منبع درآمدی جز حرفه گردشگری نداشته اند، بیمه فعالان حوزه گردشگری، حمایت و دریافت تسهیلات لازم در دوران همه گیری ویروس کرونا را پیشنهاد کرد.

سعید عطار رییس دبیرخانه کانون های تفکر دانشگاه یزد پیچیدگی و ابهام در بخش سیاست گذاری و تخصیص بودجه غیر شفاف را ازجمله موانع توسعه گردشگری عنوان کرد.

به گفته وی، اولویت های سیاست گذاری در سایه عدم شفافیت، تنها در وضعیت های استثنایی همچون شرایط کنونی مشخص خواهند شد که عدم رسیدگی به صنعت گردشگری نشان از نبود این بخش در دستور کار و اولویت های تصمیم گیری کلان کشوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدر رفت سرمایه های گردشگری نتیجه حمایت غیرهدفمند دولت است

هدر رفت سرمایه های گردشگری نتیجه حمایت غیرهدفمند دولت است