مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-13فرهنگي

آغاز اکران آنلاین 2 مستند


دو فیلم مستند به اکران آنلاین «هنروتجربه» در سایت هاشور اضافه شدند.

- دو فیلم مستند به اکران آنلاین هنروتجربه در سایت هاشور اضافه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی هنروتجربه، در ادامه اکران آنلاین فیلم های هنروتجربه ، دو مستند سبالو و اینجا کن است، اینجا کن نیست نیز وارد صفحه ویژه هنروتجربه در سایت هاشور می شوند.

این دو فیلم که از اسفندماه سال 99 اکران پرده ای خود را در سینماهای هنروتجربه شروع کرده بودند ادامه اکران خود را به شکل آنلاین دنبال می کنند و از چهارشنبه 26 خرداد در صفحه ویژه هنروتجربه در هاشور قابل تماشا هستند.

مستند سبالو به کارگردانی محسن نساوند و تهیه کنندگی فاطمه معتمدآریا پرتره ای از زندگی محمود بردک نیا نوازنده و آخرین بازمانده از نسل منحصر به فرد سیاهان مهاجر بوشهر است.

سبالو هم چنین در لایه های زیرین خود نگاهی به تاثیر غیرقابل انکار رنگین پوستان آفریقایی تبار در موسیقی آیینی و سنتی جنوب ایران و بوشهر دارد.

عوامل مستند سبالو عبارتند از کارگردان: محسن نساوند- دستیار کارگردان و تدوین: عابدین رمضانی، فیلمبردار: آیین ایرانی، بهتاش کمه زری، سعید بوشهری، مهرداد افراسیابی و علی کارگر، موسیقی: حبیب مفتاح،محسن شریفیان- مشاور پروژه: سیف الله صمدیان، انیس قناعت، صدابردار: محمد بوشهری، آریو انصاری- صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اکران آنلاین 2 مستند

آغاز اکران آنلاین 2 مستند