مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-13سياسي

نظر فیزیکدان و سردبیر سابق نشریه نیچر درباره ارتباط با فرازمینی ها


یک فیزیکدان و سردبیر سابق نشریه علم نیچر هشدار می دهد که ارتباط با بیگانگان می تواند بر تمام حیات روی زمین مهر پایان بزند و شاید ما باید قبل از اینکه خیلی دیر شود، - نظر فیزیکدان و سردبیر سابق نشریه "نیچر" درباره ارتباط با فرازمینی ها یک فیزیکدان و سردبیر سابق نشریه علم "نیچر" هشدار می دهد که ارتباط با بیگانگان می تواند بر تمام حیات روی زمین مهر پایان بزند و شاید ما باید قبل از اینکه خیلی دیر شود، دست از تلاش برای ارتباط گرفتن با آنها برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، سال گذشته وزارت دفاع ایالات متحده از فیلم های مادون قرمز ضبط شده توسط نیروی دریایی این کشور که مشاهده پدیده های هوایی ناشناخته متعدد را به تصویر می کشید، رونمایی کرد.

این اشیاء پرنده ناشناس نوعی هواپیما یا فضاپیما بودند که به نظر می رسید قوانین اساسی فیزیک را نقض می کنند.

اگرچه بعید است که این اشیای پرنده ناشناس به جای روسیه یا چین متعلق به فرازمینی ها باشند، اما زمینی بودن آنها ممکن است برای انسان ها بهتر از تماس احتمالی با یک فناوری و تمدن فرازمینی باشد.

یک اظهار نظر جدید از مارک بوکانان (Mark Buchanan) سردبیر سابق نشریه نیچر هشدار می دهد که انسان ها باید در مرحله تکاملی فعلی، از تماس با بیگانگان پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر فیزیکدان و سردبیر سابق نشریه نیچر درباره ارتباط با فرازمینی ها

نظر فیزیکدان و سردبیر سابق نشریه نیچر درباره ارتباط با فرازمینی ها