مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-13سياسي

2 هزار نفر در برگزاری انتخابات 1400 در گیلانغرب مشارکت دارند


فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه نزدیک به 2 هزار نفر در برگزاری انتخابات 1400 در شهرستان مشارکت دارند، گفت:آمادگی برگزاری انتخابات پرشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح شهرستان را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کورش محمودیان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: براساس روزشما انتخابات تا بدین لحظه پیش رفته ایم و تمامی اقدامات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات پرشور در سطح شهرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به 2 هزار نفر در برگزاری انتخابات 1400 در گیلانغرب مشارکت دارند، ادامه داد:  738 داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، نیز انتخابات را در شهرستان گرم می کنند.

فرماندار گیلانغرب با اشاره به 108 شعبه اخذ رای در شهرستان، گفت: آمادگی برگزاری انتخابات پرشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح شهرستان را داریم.

وی خاطرنشان کرد: گیلانغرب جزء شهرستان هایی بوده که همواره مردم غیور، مقاوم و شهیدپرور آن در جریان تمام انتخابات حضور باشکوهی داشته و انتظار داریم مردم هم این بار در سطح شهرستان با حضور پرشور پای صندوق رای حماسه بیافرایند، چرا که هر رای ما رای بله به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی کننده توطئه دشمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار نفر در برگزاری انتخابات 1400 در گیلانغرب مشارکت دارند

2 هزار نفر در برگزاری انتخابات 1400 در گیلانغرب مشارکت دارند