مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-13فناوري

توسعه یک توربین کاربردی برای استفاده شخصی


اخیرا یک استارت آپ به نام Aurea Technologies در شهر هالیفاکس کانادا موفق به توسعه توربین بادی متفاوت و تاشدنی و در عین حال کاربردی شده است که می تواند وسایل الکترونیکی شخصی را به راحتی شارژ کند.

- اخیرا یک استارت آپ به نام "Aurea Technologies" در شهر هالیفاکس کانادا موفق به توسعه توربین بادی متفاوت و تاشدنی و در عین حال کاربردی شده است که می تواند وسایل الکترونیکی شخصی را به راحتی شارژ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، کت آدالای (Cat Adalay) بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Aurea Technologies که با کمک دیگر همکاران خود موفق به توسعه این توربین بادی کارآمد شده است، گفت: ماموریت ما استقلال در تأمین انرژی پاک است.

توربین آنها که شاین(Shine) نام دارد، یک توربین بادی سه پوندی و 40 واتی است که می تواند وسایل الکترونیکی شخصی را شارژ کند.

شاین اولین دستگاه از سری تجهیزات گروه انرژی تجدیدپذیر است که توسط این شرکت ایجاد شده است.

اصل عملکرد شاین(Shine) همانند توربین های بادی عظیم است اما اندازه آن بسیار کوچک تر است و افراد می توانند برای مصارف شخصی از آن استفاده کنند.

شاین نه تنها می تواند انرژی وسایلی مانند تلفن، تبلت، چراغ و دوربین را به راحتی تأمین کند، بلکه می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی به سرعت برق تولید و ذخیره کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه یک توربین کاربردی برای استفاده شخصی

توسعه یک توربین کاربردی برای استفاده شخصی