مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-13دانش

نامه ای به جناب همتی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا خاکباز؛ من به عنوان یک زن، این روزها با تمام وجود از زن بودن خود خجالت می کشم، همانطور که 4 سال پیش.

دلسوزانه می گویم چه رای بیاورید و چه نه، - امیدوارم پس از اندکی تفکر، متوجه شوید که تا کنون، چقدر نابخردانه درباره ی زنان اظهار نظر کرده اید و صحبت هایتان تا چه حد توهین به جایگاه زنان بوده است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، زهرا خاکباز؛ من به عنوان یک زن، این روزها با تمام وجود از زن بودن خود خجالت می کشم، همانطور که 4 سال پیش.

دلسوزانه می گویم چه رای بیاورید و چه نه، جدّا لازم است که در نگرشتان نسبت به زنان تجدید نظر کنید.

واقعاً یک بار دیگر از خودتان بپرسید که تعریف شما از منزلت زن چیست؟ دغدغه ها و آمال یک زن را چگونه می بینید؟ اعتلای جامعه ی زنان از نظر شما به چه معناست؟ آیا پست و مقام آنقدر ارزش دارد که انسان بخش عظیمی از جامعه را وسیله ای برای رسیدن به مقصود کند؟ ما این روزها با تمام وجود نردبان شدن! را حس می کنیم.

امیدوارم پس از اندکی تفکر، متوجه شوید که تا کنون، چقدر نابخردانه درباره ی زنان اظهار نظر کرده اید و صحبت هایتان تا چه حد توهین به جایگاه زنان بوده است.

چطور می توانید انقدر مزوّرانه از ما سخن بگویید؟ به راستی ما را چه فرض کرده اید؟ گمان کرده اید عدم صداقت را نمی فهمیم؟ جناب آق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ای به جناب همتی

نامه ای به جناب همتی