مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-13حوادث

داستان روشندلی که قهرمان نجات طبیعت شد


صابر سلیمانی، روشندل ساکن روستای «میگولی» کهمره سرخی شهرستان شیراز، که جانش را برای مقابله با حریق جنگل اطراف روستایش فدا کرد، قهرمان مردمانی ست که قدر طبیعت بکر و اهمیت حفاظت از آن را می دانند.

- ایسنا/فارس صابر سلیمانی، روشندل ساکن روستای میگولی کهمره سرخی شهرستان شیراز، که جانش را برای مقابله با حریق جنگل اطراف روستایش فدا کرد، قهرمان مردمانی ست که قدر طبیعت بکر و اهمیت حفاظت از آن را می دانند.

صابر سلیمانی؛ روشندل اهل روستای میگولی کو همره سرخی شهرستان شیراز جان داد تا جان طبیعت را از آتشی که نادانی و سهل انگاری آدمها افروخته بود، برهاند.

صابر که حالا جاودانه شده است، چهارشنبه سخت آتش سوزی منطقه بکر کهمره به همراه دختر و خواهرش به مصاف با آتش رفت تا هم سهمش در حفاظت از طبیعت را ادا کرده باشد هم درسی برای دیگرانی که بی تفاوت هستند باشد.

گل آفرین زارع سرپرست روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس در این رابطه گفت: زمانی که گزارش و تصاویر مهار آتش سوزی های اخیر را دنبال می کردم به مورد عجیبی برخوردم! مرد نابینایی که برای مهار آتش به دل صخره و جنگل زده و نه تنها خود که خواهر و فرزند دخترش نیز وی را همراهی و همیاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان روشندلی که قهرمان نجات طبیعت شد

داستان روشندلی که قهرمان نجات طبیعت شد