مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-13اقتصادي

افتتاح و بهره برداری 9 طرح کشاورزی در اسدآباد


مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری 9 طرح کشاورزی به مناسبت هفته جهادکشاورزی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری 9 طرح کشاورزی به مناسبت هفته جهادکشاورزی در این شهرستان خبر داد.

محمدکرم مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، افزود: این پروژه ها در زمینه های مختلف چون احداث گلخانه، قنات، بره پرواری، آبرسانی کم فشار، پل و راه بین مزارع در مجموع با اعتباری افزون بر 53 هزار و 960 میلیون ریال در هفته جهادکشاورزی در این شهرستان افتتاح خواهد شد و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه با افتتاح و بهره برداری این تعداد پروژه در 12 روستای سطح شهرستان برای 102 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده و 161 خانوار از این طرح ها در سطح روستاها بهره مند می شوند، ادامه داد: از مجموع اعتبارات هزینه شده برای این تعداد طرح قابل افتتاح و بهره برداری شهرستان، اعتباری افزون بر 8450 میلیون ریال از محل آورده متقاضی، اعتباری افزون بر 29 هزار و 710 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و 15 هزار و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی بوده است.

مرادی خاطرنشان کرد: از 9 طرح قابل افتتاح، سه طرح به پروژه های راه های بین مزارع در سه روستای بادخوره، نجف آباد و طویلان سفلی اختصاص دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری 9 طرح کشاورزی در اسدآباد

افتتاح و بهره برداری 9 طرح کشاورزی در اسدآباد