مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-13اقتصادي

خرده مالکی و خام فروشی؛ دو زخم قدیمی کشاورزی خراسان جنوبی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: تولیدات کشاورزی در استان در قسمت های زیادی همچنان به صورت سنتی انجام می شود؛ دلایل متعددی در این زمینه دخیل هستند که مهم ترین آن خرده مالکی است که باعث می شود سرعت اجرای اقدامات و برنامه های متخصصین و وزارت کشاورزی، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: تولیدات کشاورزی در استان در قسمت های زیادی همچنان به صورت سنتی انجام می شود؛ دلایل متعددی در این زمینه دخیل هستند که مهم ترین آن خرده مالکی است که باعث می شود سرعت اجرای اقدامات و برنامه های متخصصین و وزارت کشاورزی، چندان مطلوب نباشد.

مجید پورعیسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در توسعه محصولات استراتژیک استان مانند زرشک و زعفران و عناب، بازاریابی یکی از موانع موجود است.

وی ادامه داد: تولید در استان صورت می گیرد، اما عمدتا به دلیل ضعف نگهداری، انبارداری، بسته بندی و عدم دسترسی کشاورزان به بازار مصرف، فروش آن برای تولیدکنندگان درآمدزا نیست.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی اظهار کرد: علاوه براین، تولیدات کشاورزی در استان در قسمت های زیادی همچنان به صورت سنتی انجام می شود؛ دلایل متعددی در این زمینه دخیل هستند که مهم ترین آن خرده مالکی است که باعث می شود سرعت اجرای اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرده مالکی و خام فروشی؛ دو زخم قدیمی کشاورزی خراسان جنوبی

خرده مالکی و خام فروشی؛ دو زخم قدیمی کشاورزی خراسان جنوبی